BAYON, son teknolojiye sahip etkileyici özellikleriyle segmentinde yeni standartları belirliyor. En yeni bağlantı özellikleri, ileri seviye güvenlik paketi ve Gelişmiş Sürüş Asistan Sistemleri’nin yanı sıra 48V hafif hibrit güç aktarım mekanizması ve çok daha fazlasıyla BAYON, tüm beklentilerinize cevap vermek için hazır.
Bölünmüş ekran özelliğine sahip, görsel olarak birleştirilmiş 10,25” iki büyük ekran ile son teknoloji akıllı bağlantı özelliklerinin keyfini çıkarın. Yolculuğunuzu daha rahat ve keyifli hâle getirecek fonksiyonlara sahip bu teknoloji, kesintisiz bağlantı olanaklarını doğrudan yeni BAYON'a taşıyor.
Merkezi dokunmatik ekranın sunduğu Apple CarPlay™ desteği sayesinde akıllı telefonunuzu bağlayarak telefon fonksiyonlarınızı büyük ekrana yansıtabilirsiniz.
8” dokunmatik ekranlı ses sistemi, kablosuz akıllı telefon yansıtma özelliği sayesinde akıllı telefonunuzu Apple CarPlay™ aracılığıyla kablo kullanmadan kolayca bağlamanızı ve ekrana yansıtmanızı sağlıyor.
Kokpitin teknolojik atmosferini pekiştiren 10,25” dijital gösterge paneli, otomobilinizle ilgili tüm önemli bilgileri mükemmel ve net bir görünümle tek bakışta görmenizi sağlıyor.
Geniş saklama alanı sunan BAYON, kompakt dış boyutu ve aile dostu iç hacmiyle, şehir içinde ve şehir dışındaki tüm yolculuklarınızda ihtiyacınız olan her şeyi getiriyor. Kompakt boyutu ve sağladığı mükemmel görüş ile kullanım ve biniş kolaylığı sunan BAYON, yüksek oturma pozisyonu sayesinde Hyundai SUV modellerinden beklediğiniz güvenli ve dayanıklı SUV hissini yaşatıyor.
BAYON’un yüksek oturma pozisyonu sayesinde yarattığı özgürlük hissine ve daha fazla öz güven ve kontrol sağlayan mükemmel görüş açısına bayılacaksınız.
411 litreye varan bagaj hacmi ve akıllı bagaj kapağı sayesinde BAYON, geniş taşıma kapasitesiyle segmentinde öne çıkmayı başarıyor.
Büyük eşyalar için alana ihtiyacınız olduğunda BAYON'un bagaj kapasitesinden en iyi şekilde yararlanmak için Pandizot rahatlıkla arka koltuk sırasının arkasında saklayabilirsiniz.
Daha konforlu bir yolculuk için mükemmel diz mesafesinin keyfini çıkarın. Ön yolcular 1.072 mm, arka yolcular ise 882 mm diz mesafesiyle BAYON, tüm yolcular için konforlu.
Sürücü ve ön yolcu için 993 mm ve arka yolcular için 977 mm'lik tavan yüksekliği, aracın geneline hakim ferahlık hissine katkıda bulunuyor.
Subwoofer dâhil olmak üzere sekiz yüksek performanslı hoparlör ile BOSE premium ses sistemi; net, etkileyici ve güçlü bir müzik deneyimi sunuyor.
Merkez konsola yerleştirilen kablosuz şarj sistemi sayesinde, Qi özellikli akıllı telefonunuzu kablo kullanmadan, kolayca ve hızlı şekilde şarj edebilirsiniz.
Önde iki ve arkada bir USB bağlantı noktası ile taşınabilir USB aygıtlarınızı bağlamak ve şarj etmek BAYON’da çok kolay.
Güvenlik ve dayanıklılık konusunda Hyundai SUV ailesinin diğer üyeleriyle aynı genleri taşıyan BAYON, tıpkı onlar gibi ileri seviye güvenlik özellikleri ile donatıldı. BAYON’un segmentinde öne çıkmasını sağlayan kapsamlı Hyundai SmartSense güvenlik özellikleri arasında son teknoloji ürünü Gelişmiş Sürüş Asistanı Sistemleri de yer alıyor.
BAYON’un Şerit Takip Asistanı (LFA) özelliği etkinleştirildiğinde, otoyollarda ve şehir içinde, 0 ila 180 km/sa hızla giderken aracı ortalayarak kendi şeridinde tutar.
Alt arka tamponda yer alan iki radar sensörünü kullanan sistem, kör noktaya denk gelen trafik konusunda sizi uyarır. Böyle bir durumda sinyal lambasını çalıştırırsanız, araç çarpışmayı önlemek için sesli bir uyarı verir ve fren yapar.
Önündeki yolu bir radar ve kamera yardımıyla algılayan FCA sistemi, öndeki araç ani fren yaptığında ya da yolda yaya veya bisiklet olması durumunda otomatik olarak fren yapar. Artık Kavşak Dönüş Özelliği ile güncellenen bu sistem, kavşaklarda sola dönerken önden çarpışmaları önlemeye yardımcı olmak için özel olarak kalibre edilmiştir.
Sürüş keyfinden ödün vermeden emisyonu azaltmak için geliştirilen BAYON, doğrudan enjeksiyonlu, turbo şarjlı T-GDi motorları sayesinde yakıt verimliliği konusundaki isteklerinize de mükemmel şekilde yanıt veriyor. 48 voltluk hafif hibrit teknolojisi, daha gelişmiş yakıt tasarrufu ve verimlilik özellikleri vadediyor. Ayrıca BAYON’da 6 ileri tam otomatik ve 7 ileri çift kavramalı şanzımanın yanı sıra 6 ileri manuel şanzıman seçeneği de tercih edilebiliyor.
Çevre konusundaki hassasiyetinizi paylaşıyor, sınıfının en iyi CO2 verimliliğini sağlayan üç motor seçeneğini tercihinize sunuyoruz.
BAYON’un opsiyon olarak sunulan 48V Hafif Hibrit Sistemi, hem yakıt tasarrufu hem de daha düşük emisyon sağlıyor. Bu sistem, bataryanın şarj durumuna ve hızlanma derecesine bağlı olarak hızlanma sırasında yanmalı motoru ilave 60 Nm tork ile destekler. Bu sayede güç aktarım mekanizmasının sağladığı yakıt tasarrufu ve CO2 emisyonu önemli ölçüde iyileştirilir.
6 İleri tam otomatik (6 AT) ve 7 ileri çift kavramalı şanzıman (7 DCT) dahil olmak üzere akıcı vites geçişi sağlayan şanzıman seçenekleri arasından seçim yapabilirsiniz.
BAYON'un 48V Hafif Hibrit Sistemi, yakıt tasarrufu sağlamak ve emisyonu azaltmak için hızlanma sırasında yanmalı motoru ilave torkla destekler. Hyundai'nin hafif hibrit teknolojisi, 0,46 kW/sa 48V kompakt lityum iyon batarya ve yeni bir Hafif Hibrit Marş Jeneratörü (10kW'a kadar elektrik gücü) kullanır. Bu teknolojinin avantajları hakkında daha fazla bilgiyi burada bulabilirsiniz.
Trafikte yapılan kalkışlarda Hafif Hibrit Marş Jeneratörünün (MHSG) içten yanmalı motoru desteklemesini sağlayan Hafif Hibrit Sistem, şehir trafiğinde önemli avantajlar sunuyor. Bu mekanizma, 48V bataryadan gelen enerjiden yararlanarak motora sağlanan ilave torkla daha hızlı ve daha akıcı bir kalkışı destekliyor. MHSG, tork ve gücü dengeleyerek kalkış sırasında yanmalı motora yardımcı oluyor.
MHSG, hızlanma sırasında batarya sisteminin şarj durumuna ve sürücünün gaz pedalına uyguladığı güce bağlı olarak, 4 ila 10 kW dengeleyici güç ile yanmalı motoru destekler. İstenen hıza ulaşıldığında, MHSG nötr moda geçerek güç aktarımını durdurur. Bu sayede hem yakıt tüketimi hem de CO2 emisyonu 'e kadar azaltılabilir.* (*NEDC 2.0)
Sabit hızdayken MHSG, bataryanın şarj durumuna bağlı olarak ya rölantidedir ya da 48V bataryayı şarj eden bir jeneratör görevi görür.
Aktif frenleme veya boşa dönme aşamalarında dönen krank milinin sağladığı güç sayesinde MHSG bir jeneratör görevi görerek maksimum 10 ila 12 kW güç geri kazanımı sağlar. Jeneratör, kinetik frenleme enerjisini elektriğe dönüştürür ve bu elektriği 48V bataryaya geri besler. Bu aşamalarda, tekerleklerden gelen gücü şanzıman ve motor üzerinden MHSG'ye aktarabilmek için içten yanmalı motor açık ve debriyaj kapalı tutulur.
Düşük hızlarda seyrederken, dur-kalk fonksiyonu 30 km/sa’te etkinleşir. 30 ile 0 km/sa arasında yavaşlama sırasında ve debriyaj devre dışıyken motor tamamen durdurulur.
İster otomatik modu kullanın ister vitesi manuel olarak değiştirmeyi seçin, BAYON’un çift kavramalı şanzıman sistemi son derece hızlı vites değiştirme olanağı sağlar.